نشانه‌های محتوای با کیفیت جهت سئو

نشانه‌های محتوای با کیفیت جهت سئو

نشانه‌های محتوای با کیفیت:
-1معیارهای تعاملی:
زمانی که موتورهای جستجو صفحه ای را به عنوان نتیجه جستجو در اختیار شما قرار می‌دهند، میتوانند موفقیت رتبه بندی را با نحوه تعامل افراد با سایت اندازه گیری کنند. اگر بر روی لینک اول کلیک کنید، سپس بلافاصله به نتایج جستجو بازگردید، این موضوع نشان میدهد که در مورد نتیجه اول جستجو راضی نبوده اید. موتورهای جستجو به دنبال کلیک طولانی هستند که کاربر دوباره به نتایج جستجو باز نگردد. موتورهای جستجو به همین شیوه تلاش میکنند داده‌های بیشتری را در مورد با کیفیت بودن سایت و محتوای آن به دست آورند

2یادگیری ماشینی:
در سال 2011گوگل به روزرسانی پاندا را برای الگوریتم رتبه بندی خود معرفی کرد. این به روزرسانی توانست نحوه قضاوت بر روی کیفیت سایتها را به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد. گوگل تلاش کرد از ارزیابی‌های انسانی برای رتبه بندی هزاران سایت استفاده کند. سپس از یادگیری ماشینی برای تقلید رفتار انسان‌ها بهره برد. بعد از اینکه رایانه‌های این شرکت توانستند به طور دقیق چیزی که انسان‌ها برای پیش بینی محتوای بی کیفیت نیاز دارند را تشخیص دهند، الگوریتمی که میلیون‌ها سایت را در سرتاسر اینترنت می‌چرخد را معرفی کرد.
-3الگوهای لینک دهی:
موتورهای جستجو دریافته اند که ساختار لینک‌ها در وب می‌تواند به عنوان فیلتری برای محبوبیت سایت، کیفیت بالا و اطلاعات مفید مورد استفاده قرار گیرد. امروزه الگوریتم هایی که میتوانند لینک‌ها را تجزیه و تحلیل نمایند پیشرفته‌تر شده اند. تمامی توجهات مثبت و هیجان در مورد محتوای ارائه شده توسط سایت جدید، به مجموعه ای از لینک‌های قابل تفس یر توسط موتورهای جستجو ترجمه میشود. زمانبندی، منبع، انکر تکست و تعداد لینک به سایت جدید نشان دهنده عملکرد آن است.

 

پیام یا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

آخرین مقالات

پنج شنبه ۷ اسفند سال ۱۳۹۹

سایت ساز شرکتی

شنبه ۲ اسفند سال ۱۳۹۹

ساخت فروشگاه اینترنتی

سه شنبه ۷ بهمن سال ۱۳۹۹

سایت ساز چیست؟

سه شنبه ۷ بهمن سال ۱۳۹۹

ایجاد سایت شخصی

سه شنبه ۷ بهمن سال ۱۳۹۹

طراحی سایت پوشاک

دسته بندی مطالب سایت