ساخت فروشگاه آنلاین

ساخت فروشگاه آنلاین

جهت ساخت فروشگاه اینترنتی در کمتر از یک دقیقه به صفحه ساخت سایت مراجعه نمایید.

همه ما می‌توانیم با کمی پول اضافی اینجا و آنجا کار کنیم - و ساخت یک فروشگاه آنلاین بهترین راه برای درآمد اضافی است. تقریباً نیمی از مشاغل آمریکایی هنوز وب سایتی ندارند .این بدان معناست که اکنون زمان مناسب برای نشستن ، تأمین نیرو و ساخت و ساز است. این که آیا شما در حال حاضر یک فروشگاه آجر و ملات دارید و به دنبال گسترش آنلاین هستید یا اولین قدم‌های خود را در دنیای تجارت الکترونیکی با اولین فروشگاه خود بر می‌دارید ، این راهنما شما را در مورد چگونگی ساخت یک آنلاین راهنمایی می‌کند از ابتدا تا انتها ذخیره کنید.
آیا شما آماده ساخت یک فروشگاه آنلاین هستید؟

نحوه ساخت فروشگاه آنلاین در 9 مرحله

  • سازنده وب سایت تجارت الکترونیک کامل خود را پیدا کنید.
  • بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنید.
  • یک نام دامنه برای فروشگاه خود دریافت کنید.
  • الگوی تجارت الکترونیکی خود را انتخاب کنید.
  • الگوی تجارت الکترونیکی خود را سفارشی کنید.
  • محصولات خود را اضافه کنید
  • روش‌های پرداخت را تنظیم کنید.
  • تنظیمات حمل و نقل خود را مرتب کنید.
  • فروشگاه آنلاین خود را پیش نمایش ، آزمایش کنید و منتشر کنید.

 

مرحله 1: سازنده وب سایت کامل تجارت الکترونیک خود را پیدا کنید

سازنده تجارت الکترونیکی یک نرم افزار آنلاین است که به شما امکان می‌دهد فروشگاه اینترنتی خود را بدون نیاز به مهارت‌های پیشرفته فناوری ، دانش برنامه نویسی یا دوازده صفحه کامپیوتر بسازید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک اتصال به اینترنت و یک ایده عالی تجاری است.
در هنگام راه اندازی فروشگاه آنلاین ، اولین قدم انتخاب سازنده فروشگاه اینترنتی مناسب است.
تعداد زیادی سازنده فروشگاه آنلاین  وجود دارد. برخی ارزان هستند ، برخی گران هستند.
استفاده از سازندگان وب سایت‌های تجارت الکترونیک بسیار آسان است. بررسی اخیر ما نشان داد که علی رغم شک و تردید اولیه ، 83٪ از شما قادر به استفاده از سازنده وب سایت هستید.

کدام سازنده وب سایت تجارت الکترونیکی را باید انتخاب کنید؟
ما می‌دانیم که انتخاب ممکن است طاقت فرسا باشد ، اما همه به هدف و اندازه فروشگاه آنلاین شما برمی گردد.

 

مرحله 2: بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنید


هنگامی که چند سازنده را آزمایش کردید و از انتخاب خود راضی بودید ، باید در یک طرح صحیح ثبت نام کنید تا بتوانید پلن اصلی را دریافت کنید.
سطوح مختلف برنامه‌ها با ویژگی‌های مختلف ارائه می‌شود. همانطور که انتظار دارید ، هرچه بیشتر بپردازید ، بیشتر نیز دریافت خواهید کرد. اینکه کدام یک از برنامه‌ها بیشتر به شما مناسب است ، به اندازه کسب و کار و اهداف رشد شما بستگی دارد. اگر به دنبال ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیک هستید ، به یک برنامه پولی نیاز دارید. بارگذاری و فروش محصولات به نرم افزار پیچیده‌تری از ساخت یک وب سایت معمولی نیاز دارد.
چند محصول برای فروش در نظر دارید؟
اگر قصد فروش محصولات زیادی را ندارید ، ممکن است برنامه ساده‌تری با نرخ پایین‌تر مناسب باشد. در هیچ یک از برنامه‌های اصلی محدودیتی برای محصول وجود ندارد
چقدر می‌خواهید پرداخت کنید؟
فروشگاه سازها انواع مختلفی دارند ار ارزان‌ترین تا گران‌ترین و این با توجه به بودجه شما تعیین می‌شود.اما برای ساخت یک فروشگاه ساز شما نیاز دارید تا بهترین را برای خود انتخاب کنید.فروشگاه سازهای ارزانی وجود دارند که شما میتوانید از آن برای طراحی سایت فروشگاهی خود استفاده کنید که یا به شکل آماده می‌باشند یا درطراحی کمترین امکانات را دارند. اگر مطمئن نیستید در کدام برنامه قیمت گذاری ثبت نام می‌کنید نگران نباشید. با یک مشاور در سازنده فروشگاه خود صحبت کنید و آنها می‌توانند به شما کمک کنند.
به چه ویژگی هایی نیاز دارید؟
به یاد داشته باشید ، فروشگاه‌های مختلف نیازهای مختلفی دارند.و با توجه به کسب و کار ویژگی مورد نظر برای ساخت فروشگاه ساز انتخاب می‌شود.
هر فروشگاه سازی از یکسری امکانات پایه ای وامکانات کلی تشکیل می‌شود که ما در اینجا ویژگی‌های یک فروشگاه ساز مناسب را می‌گوییم.

  • .شخصی سازی قالب و ظاهر سایت
  • .عملکرد و سرعت فروشگاه ساز
  • .آپلود و بارگذاری با سرعت بالا
  • .سئو و بهینه سازی
  • .قابلیت تولید محتوا ومدیریت محتوا
  • .تعداد افزونه ها
  • .قابلیت همگام سازی
  • .پشتیبانی مناسب
  • .قابلیت انتقال پذیری
  • .قابلیت گسترش و توسعه

آیا می‌توانید یک فروشگاه آنلاین به صورت رایگان ایجاد کنید؟
بله.ما قبلا راجب این مسئله صحبت کرده ایم که فروشگاه سازهایی وجود دارند که شما میتوانید بدون پرداخت مبلغی فروشگاه ساز خود  را راه اندازی کنید.البته برای ارتقاء فروشگاه ساز ارزان خود باید مبلغی پرداخت کرده تا بتوانید امکانات بیشتری در آن داشته باشید.

 

مرحله 3: یک نام دامنه برای فروشگاه خود دریافت کنید.

یک نام دامنه خوب کلید راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق است. اعتماد به نفس در مشتریان ایجاد می‌کند و به ایجاد نام تجاری شما کمک می‌کند. این دامنه اصلی است. این همان چیزی است که مشتریان در نوار آدرس و جستجوهای Google مشاهده می‌کنند. به نام دامنه خود مانند تابلویی که بالای فروشگاه‌های خیابان‌های واقع در زندگی واقعی آویزان است فکر کنید.
قبلاً نام دامنه دارید؟
اگر قبلاً نام دامنه دارید ، نگران نباشید. می‌توانید نام را به سازنده فروشگاه آنلاین خود منتقل کرده و توافق نامه را با ارائه دهنده اصلی خود لغو کنید.یا اگر می‌خواهید با ارائه دهنده دامنه خود بمانید ، می‌توانید دامنه خود را به صفحه سازنده خود پیوند دهید. برای انجام این کار ، با ارائه دهنده دامنه فعلی خود تماس بگیرید.برای سهولت استفاده ، ما توصیه می‌کنیم یک دامنه را با سازنده خود مرتب کنید. این کار یادگیری ساخت یک فروشگاه آنلاین از ابتدا را حتی ساده‌تر می‌کند.

 

مرحله 4: الگوی تجارت الکترونیکی خود را انتخاب کنید

با الگوها (که بعضاً به عنوان تم شناخته می‌شوند) می‌توانید بدون داشتن مهارت در طراحی ، یا لمس هیچ کدی ، سایت خود را زیبا جلوه دهید.
چگونه الگوی مناسب را انتخاب می‌کنید؟
این سه سوال را از خود بپرسید تا بفهمید کدام الگو برای شما مناسب است:

می خواهید فروشگاه شما چه ویژگی هایی داشته باشد؟
چه سبکی از صفحه اصلی می‌خواهید؟
چگونه می‌خواهید مشتریان در فروشگاه شما جابجا شوند؟
بیایید اینها را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم

می خواهید فروشگاه شما چه ویژگی هایی داشته باشد؟
ویژگی‌ها قسمت اصلی نحوه ساخت فروشگاه آنلاین هستند. از خود بپرسید چه چیزی برای فروشگاه آنلاین شما مهم است: آیا به نقشه ، گالری یا صفحه درباره ما نیاز دارید؟ در مورد ویدیوها در صفحه اصلی خود چطور؟
برخی از الگوها دارای ویژگی‌های بیشتری نسبت به سایر موارد هستند. به ویژگی‌های فروشگاه خود فکر کنید ، سپس لیستی تهیه کنید.
چه سبکی از صفحه اصلی می‌خواهید؟
صفحه اصلی شما اولین چیزی است که مشتریان شما می‌بینند. مثل ویترین مغازه شما است.مشتریان باید بتوانند از یک نگاه مشخص کنند که شما دقیقاً چه نوع شغلی هستید.صفحه اصلی شما می‌تواند یک تصویر ساده ، نمایش اسلاید یا ویدیو باشد. بر اساس اهداف شغلی خود تصمیم بگیرید که کدام یک را انتخاب کنید.
به عنوان مثال ، فروشگاه هایی که محصولات لوکس می‌فروشند باید اجازه دهند تصاویر شیک صحبت کنند. فروشگاه‌های فروش محصولات پیچیده‌تر ممکن است تصویری ساده‌تر ، همراه با متن بیشتر ، بخواهند.

 

مرحله 5: الگوی تجارت الکترونیکی خود را سفارشی کنید

پس از انتخاب الگو / طرح زمینه ، به ابزار مدیر فروشگاه خود بروید تا سفارشی سازی را شروع کنید.
سفارشی سازی آسان است و تقریباً می‌توانید هر چیزی را تغییر دهید. این شامل موارد زیر است:

  • اندازه متن و قلم
  • طرح رنگی
  • تصاویر
  • موقعیت یابی محصولات
  • امکانات
  • جاسازی رسانه‌های اجتماعی

 

مرحله 6: محصولات خود را اضافه کنید

اکنون یک فروشگاه آنلاین شیک با استفاده از یک الگو ایجاد کرده اید ، باید محصولات خود را اضافه کنید. با استفاده از یک سازنده فروشگاه آنلاین ، شما کنترل زیادی بر صفحات محصول خود دارید.
اصلی‌ترین مواردی که برای افزودن محصول به آن نیاز دارید:

  • نام
  • قیمت
  • دسته بندی
  • وزن (برای محصولات فیزیکی)
  • پرونده (برای محصولات قابل بارگیری مانند کتابهای الکترونیکی).

سه ماده اصلی برای بارگذاری محصولات عالی عبارتند از:

  • توضیحات محصول
  • تصاویر محصول
  • دسته بندی محصولات

در زیر نگاهی خواهیم انداخت به هر سه مورد.

چگونه توضیحات محصول را می‌نویسید؟
توضیحات محصول شما باید قانع کننده باشد ، اما در اینجا باید سه چیز را اجتناب کنید
اصطلاحات مختلط
کلیشه ها
جملات طولانی

چگونه بهترین تصاویر محصول را می‌گیرید؟
مانند توضیحات ، تصاویر شما باید دقیقاً آنچه را که می‌فروشید منعکس کند.
در اینجا چند نکته در هنگام یادگیری نحوه ساخت یک فروشگاه آنلاین ارائه می‌شود که به نظر خوب می‌رسد و فروش بالایی دارد.

از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید - هرگز تصاویر تار یا خیلی کوچک را انتخاب نکنید
اطمینان حاصل کنید که هر تصویر یک اندازه است - از ابزاری مانند فتوشاپ برای تغییر اندازه تصاویر خود در همان ابعاد استفاده کنید
عکس‌های خود را بگیرید - اگر می‌توانید از یک تلفن هوشمند خوب (مانند آیفون X) برای گرفتن عکس خود استفاده کنید
یک گزینه 360 درجه ارائه دهید - اطمینان حاصل کنید که مشتریان می‌توانند محصولات شما را از همه جوانب مشاهده کنند
تصاویر متنوع محصول را اضافه کنید - اطمینان حاصل کنید که خریداران می‌توانند محصول را در طیف وسیعی از رنگ مشاهده کنند
گزینه بزرگنمایی را اضافه کنید - به مشتریان خود این فرصت را بدهید تا جزئیات محصول شما را مشاهده کنند (این ویژگی است که می‌خواهید سازنده انتخابی خود ارائه دهد)

در مورد ساخت دسته بندی محصولات چه می‌توان گفت؟
دسته بندی محصولات ، مناطق مختلفی است که محصولات شما می‌توانند در آن قرار بگیرند ، و این باعث می‌شود مشتریان به راحتی بتوانند آنچه را که در فروشگاه شما جستجو می‌کنند ، پیدا کنند. نمونه هایی از این دسته شامل لوازم جانبی مردانه ، زنانه ، لوازم جانبی جدید و فروش است.
ساده‌ترین راه برای ایجاد ایده‌های دسته بندی این است که از خود بپرسید: اگر در سایت خود قرار بگیرید چه چیزی می‌خواهید؟
ما بیش از پنج دسته را توصیه نمی‌کنیم. بیشتر از این و شما می‌توانید خریداران خود را با انتخاب بیش از حد گیج کنید.

 

مرحله 7: روشهای پرداخت را تنظیم کنید


بعد ، باید روش پرداخت خود را تنظیم کنید. این قسمت اساسی در تبدیل مرورگر به خریدار است.
سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک این کار را برای شما آسان می‌کنند. آنها فرآیند را بهینه می‌کنند تا بتوانید با بهترین گزینه‌های پرداخت را استفاده کنید.

 

مرحله 8: تنظیمات حمل و نقل خود را مرتب کنید

شما محصولات و گزینه‌های پرداخت را برای خرید مشتریان اضافه کرده اید. مورد بعدی اطمینان از این است که می‌توانید آن محصولات را تحویل بگیرید.
برای درک نحوه ایجاد فروشگاه آنلاین ، باید نحوه کار گزینه‌های حمل و نقل را بفهمید. برای شروع ارسال محصولات ، باید آدرس مبدا و انواع بسته را اضافه کنید.

 

 

پیام یا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

آخرین مقالات

شنبه ۲۲ خرداد سال ۱۴۰۰

نمایندگی سایت ساز

پنج شنبه ۲۰ خرداد سال ۱۴۰۰

هزینه ساخت سایت

پنج شنبه ۲۰ خرداد سال ۱۴۰۰

ارزانترین سایت ساز

چهارشنبه ۱۲ خرداد سال ۱۴۰۰

ساخت فروشگاه آنلاین

سه شنبه ۱۱ خرداد سال ۱۴۰۰

خرید فروشگاه ساز

پنج شنبه ۱۹ فروردین سال ۱۴۰۰

قیمت خرید سایت

دسته بندی مطالب سایت